Operatorzy robią wszystko by… klienci nie dzwonili do biur obsługi, bo to najdroższy dla operatora sposób obsługiwania klientów – ale dokonywali zgłoszeń raczej przez internet. Orange wprowadził ostatnio dodatkowe wyższe opłaty za połączenie z biurem obsługi klienta *100 – 1,5 zł lub za *500 – 50 groszy. Zachęca przy tym klientów do korzystania z Orange on-line, czyli internetowej obsługi.
W przypadki *500, to warto dopowiedzieć, że opłata 50 groszy nie dotyczy doładowania konta przez użytkownika oferty prepaid oraz sprawdzenie stanu konta. Za inne czynności pod tym numerem pobierane są już opłaty.
Martwiące może być jednak to, że portal Orange on-line, często jest przeciążony i komunikowanie się z operatorem przez ten kanał, może nie być wcale takie łatwe i proste.
Branża jednak oszczędza – Play również wprowadził dodatkowe opłaty za łączenie się ze swoim BOK.
Źródło: Orange
Komentarze