Bitwa o sławę – czyli reality show w Internecie

info/bitwa-o-slawe.jpgWidzowie kanałów telewizyjnych trochę już znudzili się widowiskami w styli reality show, gdzie grupka osób zamknięta w jednym miejscu realizuje różne zadania. Ale rozrywka nie lubi pustki… i przeniosła się do Internetu. Ruszyła właśnie I edycja Bitwy o Sławę. Według twórców będzie kosztowała niemal 1 mln zł i potrwa aż 64 dni.

Do realizacji programu wykorzystanych zostanie:

– 14 kamer,
– 12 mikrofonów,
– siedmioro uczestników.

W skład grupki osób zamkniętej w jednym gorzowskich apartamentów wchodzą:

Adrian Nadolski
Aleksandra Walczak
Piotr Galant
Ewelina Biedunkiewicz
Natalia Czerw
Marta Szygenda
Dawid Kuraszkiewicz

Pewnie niektóre twarze szybko skojarzą się nam z uczestnikami reality show w stacjach telewizyjnych. szczególnie Polsatu i TV4.

Poniżej prezentacja jednej z uczestniczek:


Jak podaje producent:

Mają zakaz wychodzenia bez zgody producentów, nie będą mieć kontaktu ze światem. Co tydzień będą brać udział w różnych testach i zabawach (planowany jest m.in. skok na bungy). Co tydzień ktoś odpadnie. Zdecydują o tym sms-y internautów.

Internauci mogą bezpłatnie śledzić losy uczestników za pomocą strony WWW. Udostępnia ona podgląd z kilku kamer. Pozostaje tylko zadać pytanie, czy taka realizacja odniesie sukces?

Źródło:
http://www.bitwaoslawe.pl

Komentarze