Widzowie kanałów telewizyjnych trochę już znudzili się widowiskami w styli reality show, gdzie grupka osób zamknięta w jednym miejscu realizuje różne zadania. Ale rozrywka nie lubi pustki… i przeniosła się do Internetu. Ruszyła właśnie I edycja Bitwy o Sławę. Według twórców będzie kosztowała niemal 1 mln zł i potrwa aż 64 dni.
Do realizacji programu wykorzystanych zostanie:
– 14 kamer,
– 12 mikrofonów,
– siedmioro uczestników.
W skład grupki osób zamkniętej w jednym gorzowskich apartamentów wchodzą:
Adrian Nadolski
Aleksandra Walczak
Piotr Galant
Ewelina Biedunkiewicz
Natalia Czerw
Marta Szygenda
Dawid Kuraszkiewicz
Pewnie niektóre twarze szybko skojarzą się nam z uczestnikami reality show w stacjach telewizyjnych. szczególnie Polsatu i TV4.
Poniżej prezentacja jednej z uczestniczek:
Jak podaje producent:
Mają zakaz wychodzenia bez zgody producentów, nie będą mieć kontaktu ze światem. Co tydzień będą brać udział w różnych testach i zabawach (planowany jest m.in. skok na bungy). Co tydzień ktoś odpadnie. Zdecydują o tym sms-y internautów.
Internauci mogą bezpłatnie śledzić losy uczestników za pomocą strony WWW. Udostępnia ona podgląd z kilku kamer. Pozostaje tylko zadać pytanie, czy taka realizacja odniesie sukces?
Źródło:
http://www.bitwaoslawe.pl
Magda mówi:
nudne to rejality sioł ;/
nasciturus mówi:
Kolejna bzdura…