Blue Media dostała certyfikat Google Qualified Company

info/google-adwords.jpgMagiczna nazwa, o którą ubiega się wiele firm: Google Qualified Company – to nic innego jak prestiżowy program partnerski organizowany przez wielką wyszukiwarkę Google. Firmy, które prowadzą kampanie reklamowe na platformie AdWords (linki reklamowe), prowadzonej przez Google mogą uzyskać dodatkowe certyfikaty. Nie jest to jednak takie proste.

Najpierw trzeba zarządzać dość sporą kwotą kampanii reklamowych, z kwartalnym budżetem na poziomie 100 tysięcy dolarów. Należy też przejść szkolenie i zdać egzamin – w firmie musi być kilka takich osób z certyfikatami konsultantów (min. 2).

Jak podaje Google:

Aby uzyskać status Wykwalifikowanego Konsultanta Google, kilka osób w danej firmie musi:
– Zaakceptować warunki naszego programu.
– Mieć doświadczenie w zarządzaniu kontem AdWords w koncie firmy przez 90 dni.
– Spełnić i utrzymać nasze wymagania dotyczące wydatków w przeciągu tych 90 dni.
– Zdać egzamin na konsultanta Google Advertising Professional.

info/google-adwords-duze.jpg

Później można ubiegać się o certyfikat Google Qualified Company (Kwalifikowanej firmy). W Polsce obecnie niewiele firm posiada taki certyfikat Google, potwierdzający że na reklamie w Internecie – firma i jej pracownicy się znają.

Więcej informacji o tym programie Google:
https://adwords.google.pl/support/select/professionals/?hl=pl


Źródło:

http://www.bluemedia.pl

Komentarze