Czyli w praktyce, będzie można pytać Apple bezpośrednio poprzez ten szybki kanał kontaktu :) Bo z typowym składaniem reklamacji, to bardziej do sprzedawcy i serwisu. Za to z awanturą pewnie się ktoś skusi, gdy np. iPhone przestanie działać. Jest to konto międzynarodowe, więc komunikacja obowiązuje w języku angielskim. Trzeba dodać, że wcześniej firma nie stawiała zbytnio na media społecznościowe… bo świetną reklamę w tym kanale robili sami klienci :p
Opis konta w tzw. BIO to:
We’re here to provide tips, tricks and helpful information when you need it most, and if you have a question, well – we’re here to help with that too.
The Notes app has some awesome hidden tricks. A favorite of ours: how to turn lists into checklists. #AppleSupport pic.twitter.com/6fdzsRT1i4
— Apple Support (@AppleSupport) 3 marca 2016
Kto więc ma sprzęt tej firmy i konto na Twitterze, powinien dołączyć do obserwujących Apple Support ;)
(Ź) twitter/ apple.com/support
Komentarze