Marketing z wkrętką, to ostatnimi czasy najlepszy haczyk na przyciąganie dużej oglądalności, bo przecież lubimy się nabijać z innych. Marka Coca-Cola tym razem wkręciła kilku klientów na „magiczne pigułki”, które miały zapewnić szybkie zrzeczenie zbędnych kilogramów. Wystawiono więc ogłoszenie, specjalną stronę WWW (aby całość uwiarygodnić) i czekano na zgłoszenia osób, które chciały to przetestować.
Szybko wybrano ofiary, które zmuszono później do wysiłku poprzez specjalnie podstawione sytuacje np. wyłączanie ruchomych schodów, prośby o noszenie wózków, butli itp. A w ekstremalnych momentach nawet poszczuto psem! Dobre uczynki miały być właśnie tą magiczną pigułką, która pozwala schudnąć – o czym zainteresowani dowiedzieli się, kiedy w biurze odbioru pigułek, zamiast specyfiku zastali własnych przyjaciół. Oby tylko bohaterowie tej przygody nie zaczęli pić za dużo Coca-Coli, bo tam wiadomo cukru sporo.

No dobra, a teraz zobaczmy tych odchudzających się, którzy chcieli zrzucić kilogramy na skróty… i zostali wkręceni :)
(Ź) Coca-Cola
Świetny pomysł i fajnie zrealizowane! Dzięki za ten sharing :-)