Po słynnej reklamie Vizira przyszedł czas na test reklamy Fairy

autor:
19 marca 2012
minuta czytania

test-reklamy-fairyNie ma to jak testy reklam, bo sprawdzanie tego co nam pokazują kilkanaście razy na dobę w kanałach TV, stało się pasją pewnego autora filmików. Tym razem konfrontacja dotyczy płynu do mycia naczyń Fairy. Irek Bieleninik zachwala zalety płynu w spocie promocyjnym, ale czy eksperyment z talerzami i uciekającym tłuszczem działa naprawdę? Zobaczmy to w teście domowym ;)



Poprzedni test tego autora filmików zobaczył prawie milion ludzi… Sekret VIZIRA:



A później po takich filmikach ludzie mówią, że reklama kłamie ;) No cóż…

Źródło: yt top

1 komentarz Dodaj komentarz

  1. Aż się chce zacytować:
    „telewizja nie kłamie, uwierzcie reklamie”…

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Słownik