Miała być nowa jakość ubezpieczeń… a już po raz kolejny mamy odwołanie Avivy do reklam konkurencji. Tym razem skopiowano pomysł na kierowców i ich typy: od pani lali do niedzielnego drivera ;) Do całości firma dodała konkurs, w którym do wygrania zniżki na ubezpieczenia (malutkie 5%) oraz laptopy i nawigacje. Reklamy do obejrzenia poniżej.
Aviva: Zabiegany – postrach polskich dróg
Aviva: Szybki Lopez – postrach polskich dróg
Wierzymy, że Avivę stać na coś bardziej kreatywnego ;) Konkurs dla klientów przygotowano pod adresem wybory.aviva.pl, gdzie można dodatkowo zagłosować na wybraną reklamę – czyli typ kierowcy.
Źródło: wł / aviva
No nie wiem, moim skromnym zdaniem PZU nie ma mocnych, najlepsza firma to i reklamy najlepsze :)
Nie wiem jaki mieli zamiar aby korzystac z reklamy PZU…Czyzby rzeczywiscie była tak dobra ze trzeba sie nia wspierac?
Dobrze że sie nie odwołali do zwyczajów imprez integracyjnych ! ;)