AVIVA znów odwołuje się do reklam PZU…

foto/aviva.jpgMiała być nowa jakość ubezpieczeń… a już po raz kolejny mamy odwołanie Avivy do reklam konkurencji. Tym razem skopiowano pomysł na kierowców i ich typy: od pani lali do niedzielnego drivera ;) Do całości firma dodała konkurs, w którym do wygrania zniżki na ubezpieczenia (malutkie 5%) oraz laptopy i nawigacje. Reklamy do obejrzenia poniżej.

Aviva: Zabiegany – postrach polskich dróg



Aviva: Szybki Lopez – postrach polskich dróg



Wierzymy, że Avivę stać na coś bardziej kreatywnego ;) Konkurs dla klientów przygotowano pod adresem wybory.aviva.pl, gdzie można dodatkowo zagłosować na wybraną reklamę – czyli typ kierowcy.

Źródło: wł / aviva

Komentarze

  1. deana mówi:

    No nie wiem, moim skromnym zdaniem PZU nie ma mocnych, najlepsza firma to i reklamy najlepsze :)

  2. zośka mówi:

    Nie wiem jaki mieli zamiar aby korzystac z reklamy PZU…Czyzby rzeczywiscie była tak dobra ze trzeba sie nia wspierac?