Tuters – ciekawy marketing SMS-owy w łódzkiej Manufakturze

info/tuters.jpgPomysł prosty, choć technologicznie nieco zaawansowany,.. mowa o platformie Tuters, która ruszyła w łódzkiej Manufakturze. Nazwa pochodzi od sklejenia słów Tu i teraz. Bo właśnie tak działa ten system promocyjny oparty o specjalną kartę i SMS-y z informacjami o promocjach, które dostajemy odwiedzając sklepy w Centrum Handlowym Manufaktura.

Aby zacząć zabawę z promocjami Tuters, należy:

1. odwiedzić Manufakturę

2. zarejestrować się u hostessy – podając swój numer komórki i odczytując otrzymany kod SMS-owy (w ten sposób jesteśmy weryfikowani)

3. otrzymujemy specjalną kartę – wygląda jak kredytowa, która jest znacznikiem naszego poruszania się po centrum handlowym.

4. z kartą należy przejść przez bramki ustawione w Manufakturze, aby po chwili otrzymać SMS-a z aktualną promocją, któregoś ze sklepów

5. SMS-em udajemy się do tego sklepu i pokazujemy go obsłudze, aby otrzymać rabat, dodatkowy przedmiot itd.

Proste ;)

info/tuters-duze.jpg

Co ciekawe dziennie otrzymamy tylko jedną reklamę i tylko w sytuacji gdy odwiedzimy Manufakturę osobiście (koniecznie z kartą, którą nam wydano), więc o SMS-owym spamowaniu nie ma mowy.

Przewaga tego pomysłu polega więc na szybkości dotarcia do klienta i wybraniu właściwego momentu – kiedy jest nastawiony na zakupy ;)

Usługę wdrożyła firma Farmap, która jak można się domyślić działa w Łodzi, ale planuje ekspansję na kolejne CH w całej Polsce.

Źródło: www.tuters.pl / pl-pl.facebook.com/pages/TUTERS/159382464149957
(dzięki Justyna za link ;)

Komentarze