W sumie, to czasem fajnie się dać nabrać ;) Ale ogólnie z nieprawdziwymi informacjami rozpoczęła się ostatnio spora walka, nawet serwisy społecznościowe typu Facebook czy Twitter mają oznaczać takie treści. A tu proszę, Reserved w piękny sposób zaciągnął do promocji swojej kolekcji jeansowej wiele serwisów, na dziewczynę z zagranicy, która szuka Polaka po koncercie, bo tak jej się spodobał.
To „reklama” od której wszystko się zaczęło, a w zasadzie klasyczny #viral z elementem #fake :)
https://www.youtube.com/watch?v=HoUXt6pVeQ8
A tu już wyjaśnienie całej kampanii #polskichlopak :)
https://www.youtube.com/watch?v=-qpPXACkDaw
A tu Maciej Budzich rozmawia z twórcami tego zamieszania.
I na koniec tylko jeden wniosek – to na bank, nie jest ostatni raz kiedy daliśmy się zrobić w balona ;)
(Ź) LPP
Komentarze