FakeNewsy i FakeReklamy – tym razem Reserved nabrał internet na Dee Deee szukającą Wojtka z Polski

W sumie, to czasem fajnie się dać nabrać ;) Ale ogólnie z nieprawdziwymi informacjami rozpoczęła się ostatnio spora walka, nawet serwisy społecznościowe typu Facebook czy Twitter mają oznaczać takie treści. A tu proszę, Reserved w piękny sposób zaciągnął do promocji swojej kolekcji jeansowej wiele serwisów, na dziewczynę z zagranicy, która szuka Polaka po koncercie, bo tak jej się spodobał.

To „reklama” od której wszystko się zaczęło, a w zasadzie klasyczny #viral z elementem #fake :)



A tu już wyjaśnienie całej kampanii #polskichlopak :)

A tu Maciej Budzich rozmawia z twórcami tego zamieszania.

I na koniec tylko jeden wniosek – to na bank, nie jest ostatni raz kiedy daliśmy się zrobić w balona ;)

(Ź) LPP

Komentarze