Facebook Messenger w wersji dla biznesu – klienci będą czatować ze sklepami poprzez komunikator?

Kto używa komunikatora Messengera, wkrótce zyska możliwość bezpośredniego kontaktu z wybranymi sklepami, właśnie tą drogą komunikacji. Przyda się to szybkiego odpytania o realizację zamówienia, jego zmiany czy też przyszłych kontaktów. Facebook zapowiedział właśnie wdrożenie usługi „Business Facebook Messenger”. To wszystko ma tylko jedną wadę, sklepy internetowe zyskają nowy kanał do napychania nam reklam i jak przesadzą z wysyłaniem tzw. dm (direct message), możemy się rozczarować proponowaną usługą ;)

Powiedzmy sobie jasno, że w przyszłości może to wyglądać nawet tak.. idziesz ulicą i zastanawiasz się w danej knajpie są wolne miejsca, albo w sklepie buty, których szukasz – Facebook pozwoli ci zapytać bezpośrednio w komunikatorze messenger. Wiadomość trafi natychmiast do obsługi danego biznesu i masz szansę na szybką odpowiedź, bo to w końcu komunikator instant;)

Podobny pomysł ma zresztą Google, chce rozbudować swoje mapki o funkcje bezpośredniego kontaktu z danym obiektem handlowym czy gastronomicznym. A czaty tak lubiane przez młode osoby, mają wreszcie sporą szansę na rozwinięcie skrzydeł i podbicie biznesu..

(Ź) messenger.com/business

Komentarze