Popularność strony internetowej WOŚP wśród polskich internautów

Jak się okazuje z rzutu oka na wykres pochodzący od Gemiusa, akcja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wcale nie oznacza, że na serwis www.wosp.org.pl tej Fundacji wchodzą wszyscy internauci w Polsce. Jest to zaledwie cząstka… większość finałowych akcji dzieje się poza internetem (i może na szczęście!), albo na stronach partnerów, którzy kuszą przekazaniem paru złotych w zamian za pewną aktywność internauty np. jak podczas 23. Finału robił to Play (Jurek Owsiak – „dmucham i się kręci!” – Ty też, możesz pomóc przez internet i to za darmo!).

Najsłabszy wynik internetowy, WOŚP miała w 2014 roku – tylko 6% polskich internautów zaglądało do serwisu fundacji. Dla Jurka Owsiaka takie dane mogą również oznaczać, że zbyt mało atrakcji przygotowano w internecie w ramach samej strony i potencjał jeszcze jest spory :)

Dane z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego od 10 lat przez Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu.

(Ź) www.audience.gemius.pl

Komentarze