#MasterCardgrazWOSP – 5 zł dla WOŚP za każdy taki hasztag na Twitterze

Polscy użytkownicy Twittera pokazali, że potrafią się bawić w pomaganie, poprzez tłitowanie i retłitowanie. Brawo! Jak podał na swoim koncie Michał Sadowski (@socialmemos) z Brand24: „75,924 twittów i retweetów #MasterCardgrazWOSP w ciągu ostatnich 24h. Niektóre wpisy retweetowane ponad 1000-krotnie.” To wynik osiągnięty do połowy niedzieli 11 stycznia 2014. Z pewnością będzie większy. Warto jednak wiedzieć, że MasterCard przeznaczy maksymalnie 100.000 PLN na akcję z hasztagiem, czyli nadmierne hasztagowanie nie ma tu sensu. Przy okazji mamy możliwość pomóc, nawet nie przeznaczając na to własnych środków.

Wiele osób skorzystało z akcji na przekór hejterom, którzy rok w rok, krytykują Jurka Owsiaka, sposób wydania środków przez jego Fundację itd. Niestety prawda jest bardziej bolesna… trafiając do szpitala, zwykle natrafiamy tam na sprzęt oznaczony logiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a nie Narodowego Funduszu Zdrowia, który musimy sponsorować obowiązkowo.

foto/wosp-23-final.jpg

Dla jasności zajrzyjmy w regulamin ;)

1. Akcja Charytatywna „MasterCard Gra z WOŚP 2015” zostanie przeprowadzona na serwisie społecznościowym Twitter (www.twitter.com).

2. Akcja Charytatywna odbędzie się w dniu 11 stycznia 2015 roku. Trwać będzie od godziny 00:00, do godziny 23:59.

3. Za każdy wpis opublikowany na Twitterze, w dniu Akcji Charytatywnej, z treścią „#MasterCardgrazWOSP”, Organizator przeznaczy na rzecz Beneficjenta 5 PLN, jednak nie więcej niż łącznie 100.000,- zł (sto tysięcy złotych) za wszystkie wpisy dokonane zgodnie z niniejszym Regulaminem w czasie trwania Akcji Charytatywnej.

4. Każde konto na Twitterze może opublikować wpis z treścią „#MasterCardgrazWOSP” dokładnie jeden raz (post własny lub retweet), w dniu trwania Akcji Charytatywnej, aby wpis został zakwalifikowany jako zgodny z Regulaminem. W przypadku umieszczenia przez użytkownika większej ilości tweetów – będzie rozpatrywany tylko pierwszy.

Przy okazji pojawiły się głosy krytyki, że firma wydaje pieniądze swoich klientów… no cóż, jak każda firma, wydaje zysk na promocję i marketing ;) Bo o to w tym także chodzi. O przychody tej dużej korporacji jednak nie trzeba się martwić, czytając sprawozdanie finansowe MasterCard:


„2014, MasterCard reported net income of $2.8 billion USD”

(Ź) biuro-prasowe.mastercard.pl / Twitter

Komentarze