Plus wymyślił atak hakerski na swój serwis www i fanpejdż, aby zwrócić uwagę na nową markę prepaid?

Niestety akcja marketingowa, bo tak można by nazwać zabawę Plusa w „hakerstwo”, zbiegła się z … prawdziwą awarią sieci w kilku miejscach kraju. Klienci, jak to zwykle bywa, zdenerwowali się wygłupami operatora, w momencie, gdy nie mogli korzystać z podstawowych usług. A nowa marka Plush – promowana w ten nietypowy sposób – ma zadebiutować już 8 września i będzie to tzw. oferta na kartę. Na razie na www operatora i na wybranych nośnikach, zobaczymy logo pomalowanie niczym w graffiti ;)

foto/udawany-atak-hakerski-akcja-marketingowa-plus-1.jpg

Pomysł marketingowy na zwrócenie uwagi, jest sprytny i patrząc po reakcji mediów dość skuteczny – szkoda tylko, że zbiegł się w czasie z prawdziwymi kłopotami technicznymi i akcja promocyjna nieco została spalona ;/ Oby tylko oferta, którą zaprezentuje Plus w poniedziałek była rzeczywiście warta uwagi ;)

(Ź) wł/Plus/ Plus fb

Komentarze