„Walka o CROCS-y” – Lidl kojarzy się już tylko z jednym?

Gdy tylko zapowiadano kolejną promocję „klapków po 65 lub 75 zł” w Lidlu, internet już huczał na wesoło… oj będzie walka. Oglądało ją sporo osób już w czerwcu – nie tylko na żywo, ale głównie na jutubie, gdzie filmik stał się hitem (ponad 1 mln odtworzeń). Ponowiona promocja, choć nieco spokojniejsza nadal pokazuje, że sieć Lidla zaczyna się kojarzyć głównie z „walką o towar” typu klapki, czy buty sportowe. Zobaczmy jak to było tym razem…

Niektórzy już nawet trailer filmowy z tego zjawiska zrobili ;)

A to pamiątkowe czerwcowe bieganie po promocje, czyli „walka o Crocsy”!

Czekamy na kolejne promocje w Lidu, które ta nas zaskoczą atrakcyjnością, że warto będzie pobiegać ;) Jak zwykle cała relacja trafi do sieci, takie czasy :)

(Ź) wł/yt/Lidl

Komentarze