140 Media Agency chwali się, że jest firmą „namaszczoną” przez Twittera w Polsce. Wiadomo zaszczyt, ale jak się okazuje w praktyce, agencja dała się złapać na prostą sprawę… Założyła sobie konto o nicku @140media, zaś na własnej stronie reklamuje konto @140mediapl – czyli zgodne z nazwą domeny agencji. To małe przeoczenie spowodowało, że ktoś inny zarejestrował konto z końcówką pl. Z pewnością proste wpadki tego typu nie powinny się pojawiać u profesjonalistów, którzy mają nam pomagać przy kampaniach na Twitterze, więc pytanie co teraz? Czy Twitter pomoże agencji i skasuje to dodatkowe konto? A może nowy właściciel postanowi je oddać?
Takie przypadki jak ten – udowadniają, że uruchamiając działalność w sieci, trzeba bardzo szczegółowo przeanalizować jakie adresy są nam niezbędne i szybko je rejestrować (nawet gdy nie będziemy z nich od razu korzystać). Tu mamy przykład z Twitterem, ale na fejsie jest podobnie. Adresy fanpejdży trzeba rejestrować szybko i nie czekać. Inaczej ktoś może nas ubiec i pozostanie co jedynie forma negocjacji lub kontakt z operatorem serwisu – może pomoże ;)
Agencji życzymy, aby odzyskała to dodatkowe konto, które sama reklamowała (ale nie posiadała) i skutecznie nam tu w Polsce promowała Twittera, bo bardzo go lubimy! ;)
(Ź) wł/tw/140media/
Komentarze