Ten termin grywalizacja – gamifikacja, to hit w zamienianiu każdego produktu czy usługi w rozrywkę z celem osiągania wyników przez klientów. Jak widać, nawet mycie zębów nie ma już celu utrzymania ich w zdrowiu, ale … zdobywania punktów ;) Ma to przekonać szczególnie dzieciaki do aktywnego spędzania czasu ze szczoteczką w łazience, a do tego jest to szczotka nadziana elektroniką (np. Bluetooth) i połączona z aplikacją mobilną. I co ciekawe pomysł realizują studenci z Poznania, którzy walczą o środki na międzynarodowej scenie.
Duże znaczenie w całym produkcie FunBrush ma aplikacja mobilna – to w niej dzieciaki spotkają postać – wirtualnego zwierzaka – obecnie jest to lew, o którego trzeba zadbać. Ma to być metoda, aby dzieci zrozumiały po co ta cała zabawa w mycie zębów.
Aby dofinansować projekt i stać się właścicielem jednej szczoteczki (wkłady kupujemy już później dla typowych szczoteczkę w sklepach), trzeba wyłożyć 40 funtów brytyjskich.
(Ź) Kickstarter
Komentarze