Jak co roku w USA, spora część mieszkańców szaleje na punkcie sportu, a dokładnie chodzi tu o finał ligi futbolu amerykańskiego NFL. Podczas tego meczu pokazywane są reklamy, za które firmy płacą ogromne pieniądze. Ale co się dziwić, skoro ogląda to średnio ponad 100 milionów osób. A gdy doliczymy jeszcze statystyki z wyświetleniami na YouTube, liczby robią wrażenie ;)
Przy okazji Super Bowl 2014 zdobyli po raz pierwszy w historii Seattle Seahawks.
Budweiser: Puppy Love
Kia: The Truth
M&M’s: Delivery
Microsoft: Empowering
Toyota: Joyride
AXE: Make love, not war
Pepsi: Halftime Intro
Duracell: Trust your power
RadioShack
Chobani: Ransacked
Beats Music
Doritos: Crash The Super Bowl
Volkswagen: Wings
Hyundai: Dad’s Sixth Sense
Dannon Oikos: The Spill
Bud Light: Up For Whatever
Audi: Doberhuahua
(Ź) yt top / www.nfl.com/superbowl/48
Komentarze