Facebook przechodzi na „Paper”

Na co najczęściej narzekają użytkownicy mobilnego facebooka? Na zalew reklam, zbędnych dodatków i trudność w pochłanianiu ciekawych treści tzw. opowieści od najbliższych i znajomych. Ma to rozwiązać zaprezentowany właśnie nowy Facebook Paper, czyli taka ładna, prosta w nawigacji aplikacja prezentująca nasz „tajmlajn” w całkiem nowej odsłonie. Nie ma tu też nacisku na lajki i komentarze. I co ciekawe, produkt dedykowany jest estetom… czyli użytkownikom produktu marki iPhone ;)

Aplikacja trafi do sklepu mobilnego App Store już 3 lutego, tymczasem można ją zobaczyć na poniższym wideo:

Jak widać, zapewni nam dostęp do fejsa niczym do przeglądu prasy znanego np. z aplikacji Flipboard. Ma to być nowy sposób, na zatrzymanie użytkowników przy mediach społecznościowych na jeszcze dłużej.

(Ź) www.facebook.com/paper

Komentarze