LIDL też trolluje klientów – świetny pomysł z restauracją DILL

foto/lidl-trollowanie-dill.jpgZnane marki też się świetnie bawią, stawiając na coraz odważniejszy marketing. Dowodzi tego niemiecka sieć sklepów LIDL, która w swoim szwedzkim oddziale wpadła na bardzo nietypowy pomysł, aby udowodnić niedowiarkom, że sprzedaje bardzo dobrej jakości produkty. Marketingowcy zorganizowali restaurację, którą nazwano sprytnie DILL (przełożono literki w LIDL). Z pompą ją otworzono, jako ekskluzywne miejsce z niesamowitymi światowymi daniami. Wszystkie zrobione były jednak z masowych produktów dostępnych w sieci sklepów LIDL – o oczy nie informowano. I co?

foto/lidl-trollowanie-dill-1.jpg

Przez ponad 3 tygodnie września 2013, ludzie ze Sztokholmu pchali się tam drzwiami i oknami, rezerwując stoliki i zachwycając się daniami. Swoje opinie publikowali w sieci i naganiali kolejnych klientów. Aby restauracja DILL wyglądała w ogóle wiarygodnie, prowadził ją specjalnie zatrudniony na całą akcję znany szef kuchni z Anglii – Michael Wignall. A poniżej filmowe casestudy tej całej zabawy w imitowanie światowej klasy miejsc restauracyjnych…



Więcej można zobaczyć na stronie… restauracji DILL ;)
dill.lidl.se

(Ź) LIDL

Komentarze