Reklama angażująca konsumenta – kolejne przykłady ;)

foto/pocalunek-zamiast-pieniedzy.jpgOstatnio robię takie zestawienia, w których pokazuję, że trendy reklamy to dziś nie pusta emisja spotów i obrazki, ale tzw. eventy angażujące konsumentów. Mają oni wejść w interakcję z marką, usługą, produktem czy wydarzeniem. Firmy wymyślają więc przeróżne metody, aby wywołać w nas po prostu emocje. Tym razem mamy przystanek autobusowy z Photoshopem, pizzę dostarczoną dronem czy też płatność pocałunkiem.

Oczywiście po zrealizowaniu danej akcji, agencje kreatywne lub też same firmy – chwalą się filmowymi case study, jak to im się event udał. Mamy więc co oglądać, być może zainspiruje to polskie agencje ;) bowiem większość tych wydarzeń to zwykle zagraniczne produkty.

Pay with a kiss – we francuskim café w Sydney (Australia) ekipa wpadła na pomysł, że zamiast zapłacić pieniędzmi za kawę, można to zrobić pocałunkiem z partnerem / partnerką, z którym się przybyło do lokalu. W okolicy szybko się rozeszło, że to fajna knajpka, gdzie płaci się inaczej… haczyk był w tym, że to akcja dla wybranych przez kelnera gości ;)



Photoshop Live – w ramach festiwalu Adobe Creative Day, wymyślono przystanek z wbudowanym zamiast bilbordem – to ekranem. I na nim, na żywo montowano zdjęcie, zrobione osobie, która stała na przystanku. Zdziwienie przechodniów bezcenne ;)



Domino’s DomiCopter – pizza dostarczona latającym dronem? Proszę bardzo! Taki niekonwencjonalny sposób promocji wybrała słynna sieć pizzerii Dominos. Pytanie tylko, czy pizza była jeszcze ciepła w chwili dostawy :)



Poprzedni przegląd kreatywnych eventów angażujących – zwanych też brandingiem emocjonalnym znajdziesz tu: Samsung, Heineken oraz Benefit – akcje marketingowe z rozmachem!

(Ź) Dominos Pizza / AFF / yt

Komentarze