Powiedz gdzie jesteś! Dostaniesz zniżkę!

foto/promohunter.jpgCiągle namawiają nas do udostępniania lokalizacji, bo przecież ta wiedza to wartość marketingowa. Są już nawet pomysły, na przeglądanie naszych kalendarzy, aby marketingowcy mogli przygotować „dedykowaną” ofertę promocyjną, gdy tylko dowiedzą się, że mamy zamiar odwiedzić centrum handlowe ;) Mamy też polskie akcenty, kiedy lokalizacja ma się przełożyć na zysk dla klienta np. aplikacja PromoHunter.

foto/promohunter-1.jpg

Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android. Gromadzi ona wiedzę o promocjach i lokalizacjach sklepów. Kiedy ją uruchomimy i udostępnimy aktualną lokalizację, pokaże nam okoliczne okazje ;)

Twórcy zapewniają, że na start mają w bazie ponad 10.000 placówek handlowych. Nasz zysk z promocji ma średnio wynosić 24%. Można więc spróbować szczęścia z nową usługą, tym bardziej, że dla klienta końcowego narzędzie jest bezpłatne.

Źródło: PromoHunter

Komentarze