Prowadzisz fanpage? Zobacz czego nie można umieszczać na okładce!

info/cover-foto-okladka-facebook.jpgZ końcem marca czy tego chcesz czy nie ;) Facebook zamieni Twój profil i Twoją fanstronę na wersję TIMELINE. Aby wyglądało to fajnie warto przygotować sobie pasującą grafikę tzw. okładkę (timeline cover) np. z pomocą kreatora (zobacz artykuł: Ruszył już oficjalnie nowy profil fejsa TIMELINE). Warto jednak wiedzieć, że Facebook ukarze fanstronę np. wyłączeniem, jeżeli na okładce zamieścimy niektóre elementy.

Zakazane jest publikowanie:

* Ceny ani informacji dotyczących zakupu, np. „40% zniżki” lub „Pobierz z naszej witryny”

* Informacji kontaktowych, np. adresu internetowego, adresu e-mail, adresu do korespondencji i innych informacji, które powinny znajdować się w sekcji Informacje

* Odnośników do elementów interfejsu, np. Lubię to! lub Udostępnij, ani jakichkolwiek innych funkcji Facebooka

* Wezwań do działania, np. „Zadzwoń teraz” lub „Powiedz znajomym”

Należy więc uważać z przekazywaniem treści reklamowych poprzez duże grafiki cover timeline ;)

info/cover-foto-okladka-facebook-duze.jpg

Powyższe zasady dotyczą jedynie stron fanów, gdzie zbieramy chętnych do polubienia naszego produktu, idei czy marki. W przypadku stron prywatnych restrykcje te nie będą wdrażane przez fejsa.

Źródło: fb centrum pomocy / fb regulamin / SocialBakers

Komentarze