Jeżeli chcesz mieć swój wkład ;) to możesz stworzyć własne pudełko tych środków antykoncepcyjnych. Zabawa jest prowadzona na całym świecie i zwycięski projekt, również trafi jako opakowanie na światowy rynek. Liczy się więc kreatywność, którą oceni jury złożone m.in. z dyrektora MTV Georgia Arnodla, streetartowca Smash137, snowboardzistki Silvii Mittermuller, designera Liu Zhizhi oraz Sue Daun’a z agencji odpowiedzialnej za design marki Durex.
Konkurs dostępny jest pod adresem:
https://www.designdurexbox.com/pl/pages
tam znajdziesz stosowny kreator, który pozwoli namalować własne opakowanie i zgłosić je do konkursu. Komisja wybiera 12 osób z najciekawszymi projektami i nagrodzi je iPadami oraz produktami marki Durex. Dodatkowo jedna osoba otrzyma 2.000 funtów nagrody za prawa autorskie do projektu – który jak już wiemy trafi do sklepów na całym świecie ;p
Źródło: Durex
Komentarze