W marketingu Play’a widać nie śpią ;) Wpadli więc na pomysł, aby szybko zbudować dodatkową bazę klientów – na ile ten pomysł przerodzi się w prawdziwe pieniądze? – zobaczymy. Na razie widać, że ponad 10.000 osób już nabiło statystyki Pleja. Chodzi o akcję Testuj Smartfona, która pozwala zapisać się na test telefonu marki Huawei U8500. Dostaniemy go na 14 dni bez żadnych kosztów.
Play w ten sposób chce zwiększyć bazę o 150 tysięcy aktywowanych kart SIM – tyle rozda telefonów. Przy czym… spora liczba klientów zapewne zwróci testowany egzemplarz. Ciekawe ile osób ostatecznie zrezygnuje? I czy Play poda te statystyki.
Akcja Play nie jest wcale nowa… kiedy operator ten startował w Polsce, rozdał kilkadziesiąt tysięcy komórek do testów. Dzięki czemu zbudował szybko dużą bazę – początkowo testerów, później klientów. Szukał wtedy osób młodych o cechach trendsetterów – czyli modnych, przebojowych mających wpływ na otoczenie.
Plusem całej akcji, był też test sieci technicznej Play – wtedy jeszcze wyłączenie jako roaming z siecią Plus.
Poniżej prezentacja tego smartfona testowego ;) Ma w sobie system Android, kamerkę 3,2 megapisksela i waży 115 gram.
Do testów otrzymuje się również kartę SIM – starter Play Fresh z 1 GB transmisji. Aby zgłosić się do testowania należy wypełnić formularz na testujsmartfona.pl i poczekać na weryfikację (dowód osobisty jest wymagany + potwierdzenie płatnicze np. karta kredytowa).
Twarzą kampanii został Kuba Wojewódzki ;) Ma przekonać do nowej oferty nie tylko swoich fanów.
Źródło: play
Komentarze