Play wraca do korzeni – rozdaje telefony, aby zbudować bazę klientów

info/play-kuba-wojewodzki.jpgW marketingu Play’a widać nie śpią ;) Wpadli więc na pomysł, aby szybko zbudować dodatkową bazę klientów – na ile ten pomysł przerodzi się w prawdziwe pieniądze? – zobaczymy. Na razie widać, że ponad 10.000 osób już nabiło statystyki Pleja. Chodzi o akcję Testuj Smartfona, która pozwala zapisać się na test telefonu marki Huawei U8500. Dostaniemy go na 14 dni bez żadnych kosztów.

Play w ten sposób chce zwiększyć bazę o 150 tysięcy aktywowanych kart SIM – tyle rozda telefonów. Przy czym… spora liczba klientów zapewne zwróci testowany egzemplarz. Ciekawe ile osób ostatecznie zrezygnuje? I czy Play poda te statystyki.

info/play-kuba-wojewodzki-duze.jpg

Akcja Play nie jest wcale nowa… kiedy operator ten startował w Polsce, rozdał kilkadziesiąt tysięcy komórek do testów. Dzięki czemu zbudował szybko dużą bazę – początkowo testerów, później klientów. Szukał wtedy osób młodych o cechach trendsetterów – czyli modnych, przebojowych mających wpływ na otoczenie.

Plusem całej akcji, był też test sieci technicznej Play – wtedy jeszcze wyłączenie jako roaming z siecią Plus.

Poniżej prezentacja tego smartfona testowego ;) Ma w sobie system Android, kamerkę 3,2 megapisksela i waży 115 gram.



Do testów otrzymuje się również kartę SIM – starter Play Fresh z 1 GB transmisji. Aby zgłosić się do testowania należy wypełnić formularz na testujsmartfona.pl i poczekać na weryfikację (dowód osobisty jest wymagany + potwierdzenie płatnicze np. karta kredytowa).

Twarzą kampanii został Kuba Wojewódzki ;) Ma przekonać do nowej oferty nie tylko swoich fanów.

Źródło: play

Komentarze