Marketing i facebook = całkiem nowe pomysły na korzystanie z mediów społecznościowych. Coca-Cola w Izraelu udostępniła aplikację o nazwie „FaceLook”. Jej zadaniem jest umożliwienie uczestnikom akcji promocyjnych, publikowanie informacji na swoich ścianach, wyłącznie poprzez autoryzację – twarzą. W dużym skrócie – to nasza gęba staje się „loginem” ;p
W praktyce działa to tak, że:
1. na imprezie rejestrujemy się w specjalnej budce (z kamerą i ekranem)
2. podajemy w tej budce nazwanej – „FaceLook” – nasz login i hasło do facebooka oraz zgadzamy się na używanie aplikacji Coca Cola
3. budka robi nam zdjęcie, które staje się od tej pory dzięki technologii rozpoznawania twarzy – naszym loginem ;)
4. kiedy podczas imprezy podejdziemy do budki i np. zechcemy się pochwalić, jak świetnie się bawimy, aplikacja sama nas rozpozna i opublikuje na naszej ścianie informację, ze zdjęciem ;)
Warto zobaczyć filmik, pokazujący akcję w praktyce…
Jak zwykle chodzi o marketing wirusowy – w końcu posty publikowane „twarzą”, zobaczą nasi znajomi… i być może też dadzą się wciągnąć ;p
Źródło: www.facebook.com/Cocacola.il
Komentarze