I po zmierzeniu przyzna w losowaniu kupon na dużą „bułkę z mięsem”. To przykład jak niestandardowe bywają akcje promocyjne z wykorzystaniem osiągnięć współczesnego sprzętu i oprogramowania. Akcja Burger Roulette wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną i dodatkowo angażuje wiralowo użytkowników w działania na facebooku.
Działa to w zasadzie bardzo prosto:
1. wchodzimy na profil facebookowy MacDonald’s i otwieramy zakładkę z konkursem
2. zgadzamy się na wykorzystanie obrazu z naszej kamerki np. w laptopie
3. otwieramy szeroko usta ;)
4. aplikacja zmierzy jaki maksymalny hamburger zmieści nam się do ust!
5. wynik musimy opublikować na swojej tablicy
6. raz w tygodniu McDonald’s losuje kanapki i jeżeli wylosował tą, która pasuje do Twoich ust… otrzymasz kupon ;)
Ale uwaga – akcja konkursowa nie działa niestety w Polsce… czekamy więc na krajową edycję pomiarów „hamburgerowych paszczy”.
Źródło: fb/yt
Komentarze