Na rynek wraca kultowy napój – FRUGO

info/frugo.jpgPolacy kochają marki z przed lat… Świetny przykład to napój owocowy FRUGO, który popularny w latach 90-tych XX wieku, chce po długiej nieobecności na rynku wrócić do łask. Patrząc po ilości fanów facebookowego profilu FRUGO WRÓĆ – ponad 60 tysięcy osób, marka ta nadal jest uwielbiana. Teraz trafi ponownie do sklepów – oficjalna premiera właśnie dobyła się w Krakowie.

Napoje do sklepów w całej Polsce, mają trafić zgodnie z zapowiedzią producenta (FoodCare) w lipcu 2011. Zobaczymy, czy napój będzie się sprzedawał – z jednej strony kierowany był przecież do młodzieży, która już stanowi dorosłą część społeczeństwa (minęło 15 lat), zaś z drugiej… ta grupa ma dziś środki na nabywanie towarów ;) Pytanie też na ile dawna marka, spodoba się teraźniejszej młodzieży? Czy również ich zaskoczy pozytywnie?

info/frugo-duze.jpg

Działająca grupa FRUGO WRÓĆ – tak opisuje swoje działania:

Witaj na oficjalnej stronie Powrotu Frugo! Beż żadnych ograniczeń. Prawdziwie owocowa społeczność.

Brakuje Ci wspaniałego smaku prawdziwych owoców? Chciałbyś skosztować wspaniałego soku, bez pestek, który jest jak ambrozja dla bogów? Dołącz do nas! Razem uda nam się wskrzesić Frugo! Zanim wyjdzie.

info/frugo-duze2.jpg

Poniżej kompilacja reklam FRUGO. To właśnie kampania telewizyjna przyniosła spory sukces tej marce napojów.



Cena napoju w sklepach nie jest jeszcze znana – miejmy nadzieję, że nie będzie zbyt wysoka. W latach 90-tych, napój był cenowo z tzw. półki premium.

Źródło: Foodcare / fb Frugo Wróć

Komentarze