Wyszukiwanie informacji wszelkiego rodzaju w Internecie, jest już tak powszechne, że prowadzący różnego rodzaju biznes chcą „istnieć” w sieci. Robią to poprzez różnego rodzaju strony WWW. Ale czy dotyczy to agentów ubezpieczeniowych? Z tym już jest różnie. A szkoda, bo jak się okazuje – ludzie szukają informacji dotyczących ubezpieczeń również w sieci.
Średnia miesięczna liczba wyszukiwań słów:
„ubezpieczenia” – 450 000 razy
„ubezpieczenie” – 301 000 razy
„agent” – 135 000
„agent ubezpieczeniowy” – 6 600
Niestety osoby, które chciałby odnaleźć dane i skontaktować się z agentem ubezpieczeniowym za pośrednictwem sieci, mają małe szanse. Większość agentów nie posiada swoich stron internetowych, ani nawet wirtualnych wizytówek. Przez to potencjalni klienci nie mogą zapoznać się z ofertą ubezpieczeniową czy nawet odnaleźć agenta.
Najwięcej agentów zarejestrowanych jest w Panoramie Firm. Jednak wielu z nich ma dane niekompletne i nieaktualne. A znalezienie informacji o ofercie konkretnego agenta jest bardzo mało prawdopodobne.
Źródło:
wł
Komentarze