content marketing

– w dużym skrócie, można uznać, że jest to forma reklamy polegająca na promocji poprzez wszelkiego rodzaju treści, obrazy, video zamiast poprzez klasyczną reklamę np. banerową itd.
– forma marketingu i promocji oparta głównie na tworzeniu atrakcyjnych treści, które mają przyciągać klientów do usług i produktów. Ten rodzaj marketingu powstał po tym, jak zauważono, że banery i migające obrazki nie przyciągają takiej uwagi, jak dobrze zredagowane fachowe artykuły i poradniki. Do tych treści częściej też docierają sami użytkownicy poprzez wyszukiwarki. Firmy zaczęły więc masowo otwierać blogi, serwisy poradnikowe oraz wykupują artykuły sponsorowane lub docelowe kampanie content marketingowe (zewnętrzna redakcja, tworzy artykuły pod wybrany produkt/usługę);
– elementem content marketingu jest przekazywanie produktów i usług do testów np. przez blogerów, celem pozyskania recenzji na ich własnych blogach;
– content marketing często uważa się za nieetyczny, bowiem w wielu sytuacjach treści poniekąd kupione, nie są w serwisach oznaczane jako „sponsorowane”;

Słownik: content marketing co to znaczy? co to jest? jak się wymawia? Jak się pisze? Jak się czyta? termin, definicja, słowo, znaczenie? potocznie, inaczej...

Komentarze