branding personalny

– podobnie jak wielkie firmy dbają o to, aby ich marki były dobrze postrzegane, tak samo osoby zarówno publiczne jak i prywatne powinny dbać o swoją markę – czyli to jak inni odbierają ich imię i nazwisko;
– często też nazywany jako branding osobisty;
– termin ten używany jest zwykle w sieci w odniesieniu do blogerów, którzy poprzez swoje blogi, udziały w konferencjach, udzielanie się w akcjach np. społecznych, dbają o własne nazwisko;
– brandingu personalnego dokonuje się poprzez tzw. obrandowanie, czyli użycie np. zdjęcia osoby, jej inicjałów pisanych wybraną czcionką lub też poprzez znak graficzny – następnie używa się tego promocji zwykle poprzez obecność w mediach społecznościowych i tradycyjnych (gazety, telewizja, radio);

Słownik: branding personalny co to znaczy? co to jest? jak się wymawia? Jak się pisze? Jak się czyta? termin, definicja, słowo, znaczenie? potocznie, inaczej...

Komentarze