Piwo w woreczku, jak dawna cytrynada?

info/beergo.jpgPewnie wiele osób pamięta napoje marki Cytrynada, sprzedawane jeszcze w PRL-u w centrach miast. Tym razem okazuje się, że pomysł na napoje w folii podchwyciła pewna firma i opatentowała produkt opakunkowy o nazwie CarboPouch – czyli piwo w woreczku ;) Beverage Pouch Group, bo tak nazywa się firma – produkuje opakowania do piwa i napojów w formie worków.

Jak wyczytaliśmy na stronie WWW, taki sposób pakowania nie zmienia smaku piwa – a jak wiadomo tą wadę mają np. puszki metalowe. Inne zalety opakowania to wytrzymałość – piwo samodzielnie nie rozerwie folii.

CarboPouch pozwala również na obniżkę kosztów produkcji – technologia jest tańsza niż linia pakująca w puszki.

info/beergo-duze.jpg

Tak więc czekamy na dzień, kiedy do piwa dostępnego w bluetkach plastikowych, dołączy piwo foliowane ;)


Źródło:

http://www.beveragepouchgroup.com

Komentarze