Snaplications – to taka nowa rekrutacja do pracy przez Snapchat

Pojęcie „Snaplications” powstało oczywiście z potrzeby marketingowej, bowiem twórcy aplikacji do szybkiej komunikacji zwanej Snapchat, chcąc zaistnieć na innym niż znikające wiadomości – polu ;) Wspólnie z siecią McDonald’s zachęcają młode osoby mieszkające w Australii, do aplikowania na pracownika sieci hamburgerowej. W skrócie jest to specjalny filtr, który wybiera się z opcji aplikacji i spowoduje on, że nasza postać zyska umundurowanie z sieci McDonald’s – czyli czapkę oraz plakietkę na ubranie! Użytkownik nagrywa 10 sekundowe wideo, które wysyła wprost do rekruterów.

Oczywiście to wszystko to tylko marketing ;) Bo i tak kandydata będzie czekało spotkanie twarzą w twarz, z rekruterem w jednej z restauracji. Pomysł po prosto pozwala dotrzeć do młodych ludzi z ofertą pracy, w dość niestandardowy sposób. A ostatnimi czasy, działy HR (zarządzania ludźmi) uwielbiają się bawić nowinkami technologicznymi by zachęcić kandydatów.

Niektórzy już nawet parodiują nowy sposób rekrutacyjny…

(Ź)  news.com.au (screenshot)

Komentarze