Simplus: Tańsze numery – taniej do 5 osób

info/simplus-tansze-numery.jpgOperator wprowadził od 23 sierpnia do odwołania promocję o nazwie – Tańsze numery. Można w niej dzwonić taniej do pięciu numerów we wszystkich sieciach. Jeżeli ustawimy numer w sieci Plus lub stacjonarny, to koszt połączenia wyniesie 5 groszy, zaś połączenie na numer w innej sieci będzie nas kosztowało – 40 groszy za minutę.

Za każdy ustawiony numer trzeba zapłacić 2,5 zł brutto. Aktywacja ważna jest 30 dni. Ustawienie numeru dokonuje się poprzez szybki kod: *106*11*48numer_telefonu#

Aktywacja następuje do 24 godzin i jest potwierdzana SMS-em informacyjnym. Listę ustawionych numerów oraz okresy ważności sprawdza się szybkim kodem *106#

Źródło:
www.simplus.pl

Podziel się:

41 komentarzy na Simplus: Tańsze numery – taniej do 5 osób

  1. kozak mówi, że:

    no i to się nazywa promocja. mogliby takie coś na abo mix dać. karta najlepsza jest. simplus daje rade a pakieciki są 1 klasa

  2. madzia mówi, że:

    a jeżeli mam wbitych swojaków,to jak teraz zrobić?

  3. konrad mówi, że:

    a nie jest tak, ze po czasie promocji numer ze swojaków sam wygasa? albo spróbuj normalnie kombinacją *106*11*48NUMER TEL# i nacisnąć przycisk „zadzwoń” i powinno isę uaktywnić

  4. vini mówi, że:

    do kitu!! wklepalem kod i dostalem odpowiedz : niepoprawne polecenie!!!

  5. ANIA mówi, że:

    JA TEZ MAM TEN SAM PROBLEM Z TYM KODEM

  6. marcin mówi, że:

    do kitu!!!!!!!!!!!!!!, u mnie to samo co za badziew, wielka mi promocja jak nie działa

  7. uka mówi, że:

    a u mnie wszystko dobrze chodziiiiii!!!!!!!! :P

  8. Asus mówi, że:

    Ja mam ten sam problem NIEPRAWIDŁOWE POLECENIE może wiecie co z tym zrobic czekam na odpowiedź i pozdrawiam

  9. Kaja mówi, że:

    Ja mam to samo kicha !!!!

  10. irena mówi, że:

    u mnie to samo; mysle ze to DUUUZA REKLAMA i NIC z tego przyjmuja tylko w plusie

  11. robert mówi, że:

    jak wyzej kod nie dziala „nieprawidłowe polecenie”

  12. Iwona mówi, że:

    Niestety ciągle pojawia sie komentarz problem z siecią

  13. Jarek mówi, że:

    ja wpisałem kod *106*11*48numer tańszego połaczenia i działa pozdrowionka!!

  14. Iya mówi, że:

    a jak wpisac poprawnie numer domowy do tego kodu 48 a potem kierunkowy? czy co? bo nie wchodzi nic! help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. simson mówi, że:

    lipa u mnie nic nie wyskakuje juz wariacji dostaje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a i domowy ci nie wejdzie hehe :D

  16. Iya mówi, że:

    dlaczego nie? :(

  17. Dixo7 mówi, że:

    Do d…y z taka promcja jak trzeba ponownie sprobowac i dalej nic z tego to ja juz nie kumam o co chodzi?

  18. Dixo7 mówi, że:

    wiem ze 24 gdzi trzeba czekac ale cos to mi sie nie widzi pozdro.

  19. LULU mówi, że:

    mam problem z wystukaniem nr. stacjonarnego.

  20. marcin mówi, że:

    to mi promoja hahahah!!!!!

  21. necia mówi, że:

    Żeby wybrać numer stacjonarny należy wpisać *106*11*4871nr_stacjonarny#

  22. teresa mówi, że:

    trzeba zamiast plus dać hasz tzn. # i wychodzi

  23. erni-h mówi, że:

    srandole te wszystkie promocje sa do d… hyba przejde do playa

  24. ania mówi, że:

    sorki,ale te wszystkie promocje w sieci to lipa. Zdzierstwo za wszystko trzeba dodatkowo płacic.
    To żadna promocja :(

  25. ania mówi, że:

    ja jestem w sieci heyah i jestem bardzo zadowolona-polecam wszystkim.
    Moje pociechy są w plusie,ale chcą zmienic siec na heyeh,albo na orange.
    Tam jest więcej dogodnych ofert i mniej kosztowne.Pozdrawiam wszystkich

  26. Ryhu_Wiertara mówi, że:

    Ludzie nie dziwie się że niektórym ta usługa nie chce zadziałać:) Poczytajcie na temat tej promocji na stronie Simplusa, to trochę powinno Wam się rozjaśnić z czym to się je i przy jakiej taryfie zatrybia :)

  27. agnieszka mówi, że:

    siumplus by był spoko wtedy jak by były lepsze oferty do nie tylko 5 osób z innych siec. do kitu mówie wam o ty …. !!!!!!!!!!!!!.

  28. Łukasz mówi, że:

    UWAGA ODPOWIEDŹ NA PYTANIE O „NIEPOPRAWNE POLECENIE!” : musisz aktywować sobie najpierw taryfę „nowy sim+” kodem *147*90# i dopiero po tej operacji możesz skorzystać z promocji „tańsze numery”. Ale sprawdź przedtem co stracisz zmieniając taryfę bo tego to już nie wiem bo ja mam mixa

  29. Greta mówi, że:

    ci co piszą że promocje są do dupy, to niech zmienią telefony bo promocje są OK.

  30. mala mi mówi, że:

    a mi jak na zlosc przyjelo!! …niestety pomylilam z inna promocja… wkur…. sie mozna bo tych promocji od … i spowrotem…

  31. RENA mówi, że:

    korzystam z tej ofgerty juz 3 miesiąc i bardzxo korzystna . Rozmawiam na miedzymiastowy numer i pogadam ile trzeba z mamą.Trzymac tak dalej TRZEBA ZMIENIĆ NA NOWĄ TARYFĘ i do poprzedniej nie mozna juz wrócić. Ja miałam SWOJAKI ! trzeba umiec wybrac1

  32. blondii mówi, że:

    dlaczego, gdy wpisuje kod ; *106*11*48numer_telefonu# wyskakuje mi ‚SERVICE NOK’?

  33. m@Rju$h mówi, że:

    mi tez nie działał ale jak zminiełem na taryfe simplus kodem *147*90# dopiero poszło

  34. franciszek mówi, że:

    do dupy te wasze promocje, probowałem kilkakrotnie i zawsze to samo nie poprawne polecenie. Nie nabijajcie ludzi w butelke i przynajmnie nie zabierajcie im czasu.

  35. asdtra mówi, że:

    Ta promocja działa,jeśli nie masz aktywowanego żadnego innego pakietu np.tanio do wszystkich-0.29gr.

  36. kaz mówi, że:

    plus-picer i naciągacz-chwilami mam dość tej sieci i myślę o zmianie na inną.

  37. 777 mówi, że:

    a da sie to jakos wylaczyc ??

  38. Barbara mówi, że:

    bardzo dobre promocje,mam je od poczxatku i sie sprawdzaj,tylko chcialabym zmienic darmowy numer na inny niz ten co mam i nie mam pojecia jak to zrobic,ktos podpowie?

  39. Krzysztof mówi, że:

    Problem polega na tym, że w telefonie Motorola WX181, bez simlocka mam kartę simplusa i na niej wprowadzone dwa tanie numery . Gdy kodem *106# chcę sprawdzić jakie i do kiedy – otrzymuję pusty SMS tylko z informacją od kogo 119119 i czasie otrzymania. Z krótkich kodów prawidłowo tylko działa *100#. Czy ktoś może mi pomóc ?

  40. Sabina mówi, że:

    w moim telef. działa tylko kod *100# a sprawdzenie kodem *106# tanich numerów jest niemożliwe, nie działa też kod sprawdzaj. *121# . Po miesiącu aktywuję promocję lecz potwierdzenia od operatora brak!!!!! kodem *100# sprawdzam: kasa jest pobrana za usługę i telef. działa lecz sprawdzić do kiedy nie można itd

  41. zulka mówi, że:

    klika oszustow juz kilka razy wprowadzalam kod *106*11*kasa pobrana za usluge ,powiadomili sms ze mozna tanio dzwonic a z konta pobrali normalnie za minute

Dodaj komentarz